Thursday, July 9, 2009

創意 歡樂 藝術 大家一起來

我喜歡的藝術型態是這樣的



創意 歡樂 親近人們 大家一起





我個性相投的偶像Jason Mraz有相同的看法



他在網誌波了一篇 I Wanna Be Your Boogieman



"This is a wonderful example of how all of us have the power to touch, move, and inspire." he said.



看看底下JM寫的東西, well, how inspring







再來還是JM部落格日記上的東西



Ramdon Acts



我想JM在這邊講出了一些我喜歡的生活哲學



"I’ve seen a lot of covers and heard a lot of parodies of I’m Yours,



 but this one is super sized. While I don’t advocate that brand of fast



 food, I dig what these talented people are doing by taking their art into



 the real world, being joyous and unafraid to shine their light in random



 acts, enrolling others in their wonderful state of play.
This is life you guys.



 This is it. There ain’t no dress rehearsal. Order what you want. "







藝術就該是這樣



有創意 巧妙的 人人皆可接觸的 在日常生活中散發出來



不管你是大人小孩老人男人女生  有錢人窮人 藍領的白領的  喝著台灣啤酒或是白蘭地



 皆可帶著這種心情 輕鬆地在生活中發現樂趣







最後  我看到酷炫的美國藝人Pink 在英國和大家一起唱披頭四的 Let It Be

 

這個讓大家都有麥克風唱歌的活動很棒!



[HD] Sing-along













------

最後再廣告一下我的 we sing, we dance, we steal things 部落格



http://allenlinli.blogspot.com/



這是我的部落格分店 上面分享新知 科技 科學 創意 有趣的事物     最近上面新增的一些東西 可以去瞧瞧





have a good mood and a  nice summer vacation,



Allen

1 comment:

  1. 林立那個網誌..很不ㄧ樣~

    ReplyDelete